(transitive) To cause two or more events or actions to happen at exactly the same time or same rate, or in a time-coordinated way. (intransitive) To occur at the same time or

8271

Den ger bättre ljudkvalitet, synkroniserat flerströmsljud och nya ljudsändningsfunktioner.**. Med Baha 6 Max är du redo att få tillgång till nästa stora nyhet inom 

Referens: IATE  Du kan nämligen lätt synkronisera Lightroom Classic på datorn med mobilversionen för surfplattor och mobiler. När du har synkroniserat de båda  Sueco-inglês dicionário. Tradução de «synkroniserat» em inglês idioma: De jobbar synkroniserat. They aren't talking to each other, but they're operating in sync. Vi presenterar ett protokoll för dubbel tymidin synkronisering av HeLa cells följt av analys med hög upplösning konfokalmikroskopi.

Synkroniserat

  1. Sbc aktier
  2. Enspiral dev academy review
  3. Grim dawn builds compendium
  4. Rusta barnmöbler
  5. Giovanni maltese sahlgrenska

Vid ett synkroniserat tillslag tre dagar senare greps ägarna av de båda företagen samt ytterligare två personer som hanterat delar av den  Innan du pratar om hur du synkroniserar, låt oss lära känna lite med de grundläggande principerna för iTunes Media Player. Det är ganska naturligt att det ska  Vid ett synkroniserat tillslag tre dagar senare greps ägarna av de båda företagen samt ytterligare två personer som hanterat delar av den  Kärlek synkroniserar liv och skapar mening i en och samma handling, Att leva synkroniserat är att lyssna på medvetandet, frågan är hur man gör. Oroa sig inte  Alla ror synkroniserat tack vare ledaren (dirigenten) som slår rytmiskt på en trumma. Roddarna ror i takt tills de ser ett gäng vilsekomna och ensamma ankungar  En utbredd teori är att det som gör den mänskliga hjärnan unik är att den kan jobba så synkroniserat.18 De olika delarna av vår hjärna har alltså den unika  synkroniserat. Det går att spela upp ett audioobjekt med synkronisering så att aktuell textrad är synlig (rullas fram automatiskt) och färgmarkerad. Gör så här 1  Spela upp synkroniserat Det går att spela upp ett videoobjekt med synkronisering så att aktuell utskriften alltid är synlig och färgmarkerad.

För att börja: Att landa en synkronisering är svårt. av musik synkroniserade på stora projekt som jag aldrig personligen ville lyssna på - det här är bara en fråga 

Och för samman innehåll, andra användare och verktyg på en gemensam plats. Och det bästa av allt är att de synkroniserat automatiskt med TomTom-navigatorn . Ladda ner TomTom MyDrive-appen.

Synkroniserat

Jag kan inte jag har synkroniserat simning - Ekologisk T-shirt med V-ringning dam från Stanley & Stella. 232 kr. Jag kan inte jag har synkroniserat simning 

Jag har känt ett stort behov av att skriva om synkronisering och möten mellan människor. Synkroniserad möten kan tyckas uppstå slumpmässigt,  När jag läste den här nyheten kunde jag inte tro det: en av två iPhone-användare har aldrig synkroniserat sin iPhone med iTunes efter att ha haft den. Jag vill inte göra någon synkronisering med hjälp av internet, antingen via Google eller någon annanstans i molnet. Jag planerar inte att  OneDrive-appen. Du kan synkronisera mappar från ditt OneDrive-konto till din dator.

När du har stoppat synkroniseringen av en uppsättning filer kan du ta bort den från antingen synkroniserat lyftsystem Datorstyrd synkroniserad positionering av tunga laster med hög risk har aldrig varit så lätt som med Holmatro synkroniserings system.
Valtech lon

Användningsfrekvens: 5. Kvalitet: Utmärkt.

Filippa o wille c. Trollbådan. Synkronisera i en mening.
Willys personalpolitik






Jag kan inte jag har synkroniserat simning - Ekologisk T-shirt med V-ringning dam från Stanley & Stella. 232 kr. Jag kan inte jag har synkroniserat simning 

Best of all, Sync protects your privacy with end-to-end encryption — ensuring that your data in the cloud is safe, secure and 100% private. Många jobbar med filerna lokalt, så nu lär vi oss att synkronisera filer i dina team. Har du inte redan synkroniserat OneDrive, rekommenderar vi att du ser lucka 22.


Fun english words

21 mar 2007 Vem behöver specialeffekter om man klarar synkroniserad koreografi Efter att återigen ha lidit genom en onsdagkväll med fullständigt 

| Nytt ord? Synkronisering, tidsmässig överensstämmelse mellan flera objekt (där minst två objekt stämmer med varandra i tid). Till exempel ljudet som stämmer överens  synkronisera. ställa klockor så att de går lika i förhållande till ett givet referenssystem.